Ford Mustang GT 2018 модельного року відрізняється від попередника новим бампером з більшими повітря забірниками, спойлером на кришці багажника та світлодіодними фарами головного світла. Доречи, спойлер за замовчанням встановлюється виключно в пакеті під назвою Performance. До цієї ж комплектації потрапили амортизатори MagneRide, які відомі автоматичним пристосуванням до дорожнього полотна. Налаштування підвіски та їздових характеристик оновленого купе не обійшлося без участі провідних фахівців з спортивного підрозділу компанії Ford.
На вибір клієнтам виробник пропонує два варіанти бензинових двигунів. Базовим силовим агрегатом залишився 2,3-літровий 4-циліндровий турбовий Ecoboost на 310 к.с. Для справжніх цінителів потужності та брутальності передбачений атмосферний 8-циліндровий 5-літровий мотор на 420 к.с. Зі слів представників виробника, ця силова установка пройшла через руки інженерів компанії та видає більшу потужність та крутний момент. В парі з двигунами агрегатується 6-ступенева механічна коробка перемикання швидкостей або 10-диапазонний автомат. В топовому варіанті задньопривідне купе розмінює першу сотню всього за 4,5 секунди, при цьому середня витрата пального складає біля 12 літрів на кожні 100 км пробігу. В Європі клієнти віддають перевагу турбованому 4-циліндровому двигуну, який значно менше потребує палива та задовольняє екологічним стандартам Євро6.
В інтер’єрі купе додалося сучасних та технологічних фішок. На центральному місті розташовано 12-дюймовий сенсорний монітор інформаційно-розважальної системи. На борту Mustang з’явилася функція під назвою MyMode, яка дозволяє водієві зберігати власні налаштування. Власників нового купе приємно вразить якість матеріалів оздоблення, адже після рестайлінгу салон Ford Mustang отримав деталі із натуральної шкіри та алюмінію.
Дебют рестайлінгової модифікації Ford Mustang на українському ринку запланований на осінь 2017 року. Точні ціни та специфікації стануть відомі влітку цього року…